گسترش کیمیا

شرکت نانو گسترش کیمیا به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در زمینه تحقیقات و تولید محصولات در حوزه نانو فناوری در ایران است. این شرکت با رویکرد بومی سازی تکنولوژی روز دنیا، تحقيقات صنعتی و تولید محصولات صنعتی و با بكارگيري پژوهشگران، مخترعین، خبرگان علمی و تحقیقاتی داخل و خارج از کشور و کارشناسان مجرب صنعتی به منظور پوشش فراگير کلیه صنایع ايران از سال 1392 در پارک علم و فناوری آغاز و در سال 1394 به نام گسترش کیمیا به طور رسمی وارد صنعت گردید.

این موسسه با فعاليت های مستمر و نیز گسترش امكانات و تجهيزات و زمینه های فعالیت، طيف وسيعي از صنایع و محصولات نانویی را تحت پوشش قرار داده و در حال حاضر به دو شيوه كلي تحقيقات كيفي و تحقيقات كمي را در هر يك از زمینه های صنعتی در قالب تحقيقات دوره اي و تولید محصول اولیه و تولید صنعتی راهبری می نماید. عزم و اراده هیئت مدیره و مدیریت ارشد این مجموعه به نحوی است که این مجموعه خصوصی را در جهت توسعه و تعالی رهنمون سازد و بیش از پیش ، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرزو بوم را مرتفع نماید.

تولید مواد نانویی به عنوان اولین محصول شرکت زیرساخت های لازم برای تولید انواع محصولات صنعتی را فراهم نموده است. رنگهای نانو با قابلیت های مختلف و با قیمت قابل رقابت و کیفیت بالاتر به عنوان یکی از محصولات صنعتی این شرکت می باشد که به صورت یک هولدینگ کاملا مجزا محصولات خود را در بسیاری از مصارف تولید و بهینه سازی می نماید.